Serwis Między Firmami

Serwis internetowy do szybkiej i bezpiecznej wymiany e-faktur oraz innych dokumentów elektronicznych

Wymiana faktur w chmurze

Miedzyfirmami.pl to biznesowy serwis internetowy umożliwiający użytkownikom szybką i bezpieczną wymianę z kontrahentami dokumentów elektronicznych, w tym e-faktur.

Platforma umożliwia m.in. takie operacje jak:
  • Wystawianie faktur firmom oraz osobom fizycznym
  • Nadawanie uprawnień użytkownikom
  • Proste i intuicyjne wyszukiwanie dokumentów
  • Etykietowanie dokumentów
  • Personalizacja powiadomień
  • Tworzenie archiwum

Serwis Między Firmami to wygodne fakturowanie i prosta rejestracja kosztów

Platforma jest bezpłatna dla zarejestrowanych użytkowników, którzy tylko odbierają dokumenty lub wysyłają do 5 e-faktur miesięcznie.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów o obowiązku gromadzenia i przekazywania danych w postaci struktury JPK serwis pozwala na generowanie raportów JPK_FA.

Serwis Między Firmami to wygodne fakturowanie i prosta rejestracja kosztów

Pełna kontrola nad procesem obiegu dokumentów

Na bieżąco masz informacje, czy Twoje faktury lub inne dokumenty dotarły i zostały zaakceptowane przez Twoich kontrahentów.

Zapora przed fałszywymi e-fakturami czy wirusami

Serwis działa w oparciu o certyfikat SSL, a wymiana online chroni przed wirusami przesyłanymi wraz z dokumentami elektronicznymi poprzez e-mail.

Prosta rejestracja kosztów

Możesz odbierać lub wprowadzać faktury kosztowe, które otrzymujesz w wersji papierowej. Za pomocą serwisu wyślesz je wprost do księgowego.

Ekologiczna i niskokosztowa archiwizacja

Możesz dowolnie zarządzać wielkością Twojego archiwum, jednocześnie redukując do minimum obsługę dokumentacji papierowej (poczta, druk).

Zgodność z prawem

Każda wystawiona w serwisie faktura jest archiwizowana w wymaganym przez ustawę okresie 5 lat. Serwis uzyskał pozytywną opinię Izby Skarbowej w Warszawie.

Integracja z dowolnymi programami

Dzięki tzw. otwartemu API serwis można powiązać z dowolnymi programami np. do obsługi finansów i księgowości.

Scyfryzuj całą wymianę dokumentów w firmie oraz finanse i księgowość

Symfonia oferuje wiele różnych aplikacji do obsługi procesów finansowych oraz handlowych w firmie. Możesz dzięki temu stworzyć indywidualny system informatyczny, wspierający Twój biznes wszędzie tam, gdzie potrzebujesz.

Finanse i księgowość

Programy do obsługi procesów finansowo-księgowych, wymiany dokumentów czy analizy danych.

Więcej

Sprzedaż

Programy wspierające działalność handlową oraz współpracę z kontrahentami.

Więcej

Symfonia Obieg Dokumentów

Kompleksowe rozwiązanie do optymalizacji obiegu dokumentów w każdej organizacji.

Więcej
Skorzystaj z naszego oprogramowania i przenieś swój biznes na wyższy poziom

Dajemy Ci wsparcie na każdym etapie pracy z programem

Każdy użytkownik Serwisu Między Firmami może skorzystać z merytorycznego wsparcia w Centrum pomocy Symfonii. Naszym klientom udostępniamy też wideo poradniki oraz profesjonalne szkolenia.

Nasz Blog

Zobacz inne teksty na naszym blogu!

29 Października 2020

Jak przejść na e-fakturowanie w sześciu krokach?

Oszczędność czasu, pieniędzy i środowiska; zmniejszenie liczby fałszywych faktur w obiegu, a do tego wygoda i możliwość pracy z każdego miejsca – to argumenty, dla których coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi na e-faktury. Zanim jednak cyfrowa rewolucja stanie się faktem, należy wykonać kilka kroków wyprzedzających.

Czytaj więcej
30 Października 2020

Ostatnie kroki przed przejściem na e-faktury: na co zwrócić uwagę?

Jeżeli Twoja firma zamierza wdrożyć system do obsługi e-faktur do praktyki biznesowej, warto poznać techniczne uwarunkowania całego procesu wdrożeniowego. W krótkim poradniku opisujemy krok po kroku, jak wygląda etap wdrożenia e-faktur z punktu widzenia różnych stanowisk w firmie.

Czytaj więcej
26 Października 2020

Czym jest elektroniczna faktura i czym różni się od PDF?

Elektroniczna faktura to taka, która jest wystawiona oraz przesłana do nabywcy w formacie elektronicznym. To nic innego jak cyfrowy dokument w popularnym formacie wymiany danych, np. xml. Elektroniczna faktura jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnej, papierowej faktury.

Czytaj więcej