Pełna księgowość wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, obsługą Krajowego Systemu e-Faktur, automatycznymi dekretacjami, zaawansowaną analizą danych, weryfikacją plików JPK i integracją z systemami sprzedażowymi.
Zyskaj bezpieczeństwo dzięki naszym rozwiązaniom.
KontaktW Symfonii od prawie 30 lat tworzymy i rozwijamy programy do zarządzania obszarem finansowo-księgowym. Korzystają z nich księgowi, specjaliści ds. finansów, biegli rewidenci, eksperci zajmujący się podatkami czy kontrolingiem oraz biura rachunkowe.
Z produktów Symfonia Finanse
i Księgowość korzysta ponad
23 000 klientów.
Nasze rozwiązania są zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, a każdy proces finansowo-księgowy można przeprowadzić bezpiecznie i kompleksowo. W prosty sposób obsłużysz w jednym ekosystemie nie tylko rachunkowość finansową, ale i zarządczą.
Wspiera liczne procesy biznesowe, łatwo dostosowuje się do potrzeb firmy i pomaga usystematyzować czasochłonne czynności oraz uprościć procedury księgowe. Oprogramowanie jest zawsze zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami, stale weryfikuje poprawność dokumentów oraz wprowadzanych danych. Daje możliwość prowadzenia nie tylko rachunkowości finansowej, ale i zarządczej. Ma także możliwość integracji z rozwiązaniami informatycznymi od innych dostawców.
W ofercie Symfonia Finanse i Księgowość znajdziesz:
Oferuje szereg funkcjonalności wspomagających funkcjonowanie firm: OCR i obieg dokumentów księgowych, obsługę i rejestrację korespondencji przychodzącej i wychodzącej, tworzenie i obieg projektów umów, rejestr umów z kontrahentami, obsługę procesu składania, akceptacji i rozliczania delegacji krajowych oraz zagranicznych, wniosków zakupowych, budżetów i inne. Oprogramowanie jest kompatybilne z zewnętrznymi skrzynkami mailowymi i zawiera szereg aplikacji, w tym moduł płatności do obsługi przelewów bankowych, moduł do zarządzania projektami. Zapewnia dostęp do kalendarza pracowników oraz pozwala na tworzenie, przydzielanie i rozliczanie zadań według metody Kanban. Wbudowany wewnętrzny komunikator wspiera procesy cyfrowego miejsca pracy w organizacji.
Symfonia Obieg Dokumentów została w pełni zintegrowana z programem Symfonia Finanse i Księgowość oraz Symfonia KSeF. Mechanizmy integracyjne zapewniają wsparcie w całym procesie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie.
Dowiedz się więcejUmożliwia wystawianie, przesyłanie, odbieranie i przechowywanie e-faktur w formie ustrukturyzowanej. Dzięki Symfonii KSeF możesz zintegrować się z ministerialnym KSeF i obsługiwać faktury elektroniczne. Program ma również API, dzięki któremu można zintegrować go z dowolnym innym systemem.
Symfonia KSeF to:
Automatyczne dekretacje Symfonii wykorzystują innowacyjną technologię chmury, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Wszystko po to, aby jak najbardziej skrócić czas procesowania faktur przez wyeliminowanie czynności ręcznych w księgowaniu. Automatyczne dekretacje pomagają w wykluczeniu błędów człowieka w księgowaniu przez przypisanie odpowiednich pozycji na fakturze do zdefiniowanych kategorii i pozycji do planów kont księgowych.
Dowiedz się więcejAplikacja, która dba o poprawność danych w każdym wymiarze - sprawnie analizuje dane za pomocą dedykowanych algorytmów sprawdzających oraz wykrywa błędy. Pozwala zweryfikować poprawność danych i wykryć ewentualne błędy pomiędzy deklaracją podatkową a pozostałymi plikami JPK.
Pliki JPK weryfikowane są pod kątem:
Stwórz swój własny, indywidualny zestaw aplikacji i narzędzi informatycznych do obsługi codziennych zadań oraz usprawnienia bieżącej pracy.
Kompleksowe rozwiązania optymalizujące obieg dokumentów W firmie
Obsługa Krajowego Systemu e-Faktru
Ta sama dobra Symfonia dostępna z dowolnego miejsca na świecie
Chmura Symfonii dla mikroprzedsiębiorców i biur rachunkowych
Bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem
Innowacyjna technologia chmury, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego dla skrócenia czasu procesowania faktur.
Aktualne wskaźniki biznesowe i raporty dostępne od ręki
Moduł przeznaczony do komunikacji Systemu ERP z innymi aplikacjami biznesowymi
Integracja systemu bankowego z Twoim programem finansowo-księgowym
Usługi wsparcia technicznego dla produktów Symfonii
Szkolenia z obsługi programów oraz bieżących zmian prawnych
Każdy użytkownik systemu Symfonia Finanse i Księgowość może skorzystać z merytorycznego wsparcia w Centrum pomocy Symfonii. Naszym klientom udostępniamy też wideo poradniki oraz profesjonalne szkolenia.
KontaktZobacz inne teksty na naszym blogu!
Podczas gdy praca zdalna staje się codziennością, tradycyjne metody rejestrowania czasu pracy, takie jak papierowe listy obecności, szybko tracą swoją użyteczność. Praca zdalna powoduje, że rejestrowanie obecności nie jest już tak proste. Nie jest oczywiste, kto jest obecny i kto nie jest – może ktoś jest chory? Rozwiązaniem tego problemu może być elektroniczna lista obecności.
9 maja Rada Ministrów podjęła decyzję o przyjęciu projektu ustawy dotyczącej Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Według tego projektu, obowiązkowe wystawianie e-faktur będzie miało miejsce od 1 lipca 2024 roku. Planowane jest również przejście na wyłącznie elektroniczną obsługę związanej z wiążącymi informacjami dotyczącymi PIT.
Od 1 września 2019 przedsiębiorcy mają dostęp do tzw. białej listy podatników VAT, umożliwiającej sprawdzenie, czy kontrahent należy do czynnych podatników – i nie tylko. Czym jest biała lista, jakie znajdują się w niej dane i w jakim celu właściwie ją stworzono?