Od ponad 25 lat wspieramy cyfryzację polskich przedsiębiorstw. A wszystko zaczęło się na początku lat 90-tych XX wieku, kiedy na rynku pojawiła się kultowa już Symfonia.
Do sprzedaży trafia program Symfonia w wersji przeznaczonej dla systemu operacyjnego Windows. Na rynku IT, na którym królują aplikacje pisane pod system DOS, to bardzo innowacyjne rozwiązanie. W pierwszej Symfonii dostępne są moduły „Finanse i Księgowość”, „Sprzedaż”, „Kadry i Płace” oraz „Analizy i Planowanie”.
Na rynku pojawia się Symfonia Sklep Internetowy forte, system służący do obsługi handlu elektronicznego.
Program finansowo-księgowy Symfonia otrzymuje rekomendację Stowarzyszenia Księgowych w Polsce jako polecany do wykorzystywania w tych firmach i organizacjach, które zgodnie z prawem są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Właściciel marki Symfonia sprzedaje prawa do oprogramowania brytyjskiej Grupie Sage, jednemu z największych producentów oprogramowania dla biznesu na świecie.
Na rynek wchodzi znany na całym świecie system do zarządzana relacjami z klientami – ACT! System CRM od Symfonii ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu procesami sprzedażowymi i analizie danych.
Rusza serwis Między Firmami, jedna z pierwszych aplikacji chmurowych do wymiany faktur elektronicznych.
Do sprzedaży trafia oprogramowanie do zarządzania procesami produkcyjnymi w firmach.
Na rynek wchodzi autorskie rozwiązanie Business Intelligence.
Oferta zostaje rozszerzona o oprogramowanie do obsługi sprzedaży detalicznej.
Właściciel marki Symfonia jako pierwszy producent w Polsce udostępnia oprogramowanie w chmurze umożliwiające firmom generowanie i audyt plików JPK.
Powstaje Sage Academy – platforma wymiany wiedzy, szkoleń stacjonarnych oraz on-line przeznaczonych dla specjalistów przede wszystkim z obszaru księgowo-finansowego i kadrowo-płacowego.
W sprzedaży pojawia się nowa generacja jednego z najpopularniejszych w Polsce programów finansowo-księgowych dla firm Symfonia 50cloud, pozwalająca na integrację z pakietem Microsoft Office.
Oferta Symfonii zostaje przekształcona w model subskrypcyjny, co pozwala większej liczbie firm z sektora MŚP zainwestować w oprogramowanie wspierające rozwój oraz transformację cyfrową.
Oferta zostaje rozszerzona o dwie aplikacje chmurowe – do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz obsługi procesów HR.
Pod hasłem „Ogólnopolski Kongres Biznesu: Biznes – Technologia – Prawo” w Łodzi odbywa się pierwsza polska edycja międzynarodowej konferencji Sage Summit dla firm z sektora MŚP.
Symfonia dołącza do rodziny spółek zarządzanych przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners. Rozpoczyna się nowy etap rozwoju firmy i marki obecnej na polskim rynku od ponad 25 lat.