Poznaj naszą historię

Od ponad 25 lat wspieramy cyfryzację polskich przedsiębiorstw. A wszystko zaczęło się na początku lat 90-tych XX wieku, kiedy na rynku pojawiła się kultowa już Symfonia.

1995


Na rynek wchodzi Symfonia dla firm

Do sprzedaży trafia program Symfonia w wersji przeznaczonej dla systemu operacyjnego Windows. Na rynku IT, na którym królują aplikacje pisane pod system DOS, to bardzo innowacyjne rozwiązanie. W pierwszej Symfonii dostępne są moduły „Finanse i Księgowość”, „Sprzedaż”, „Kadry i Płace” oraz „Analizy i Planowanie”.

2002


Rozwój w stronę e-commerce

Na rynku pojawia się Symfonia Sklep Internetowy forte, system służący do obsługi handlu elektronicznego.

2003


Rekomendacja Stowarzyszenia Księgowych w Polsce

Program finansowo-księgowy Symfonia otrzymuje rekomendację Stowarzyszenia Księgowych w Polsce jako polecany do wykorzystywania w tych firmach i organizacjach, które zgodnie z prawem są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych.

2005


Współpraca z brytyjską Grupą Sage

Właściciel marki Symfonia sprzedaje prawa do oprogramowania brytyjskiej Grupie Sage, jednemu z największych producentów oprogramowania dla biznesu na świecie.

2008


CRM dla MŚP

Na rynek wchodzi znany na całym świecie system do zarządzana relacjami z klientami – ACT! System CRM od Symfonii ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu procesami sprzedażowymi i analizie danych.

2012


Upowszechnienie standardu e-Faktury

Rusza serwis Między Firmami, jedna z pierwszych aplikacji chmurowych do wymiany faktur elektronicznych.

2012


Symfonia rozbudowuje się o zarządzanie produkcją

Do sprzedaży trafia oprogramowanie do zarządzania procesami produkcyjnymi w firmach.

2013


Nowy kierunek – zaawansowana analiza danych

Na rynek wchodzi autorskie rozwiązanie Business Intelligence.

2015


Powstaje rozwiązanie do obsługi sprzedaży detalicznej

Oferta zostaje rozszerzona o oprogramowanie do obsługi sprzedaży detalicznej.

2016


W stronę cyfrowych podatków

Właściciel marki Symfonia jako pierwszy producent w Polsce udostępnia oprogramowanie w chmurze umożliwiające firmom generowanie i audyt plików JPK.

2016


Szkolenia dla MŚP

Powstaje Sage Academy – platforma wymiany wiedzy, szkoleń stacjonarnych oraz on-line przeznaczonych dla specjalistów przede wszystkim z obszaru księgowo-finansowego i kadrowo-płacowego.

2017


Nowa Symfonia dla księgowości

W sprzedaży pojawia się nowa generacja jednego z najpopularniejszych w Polsce programów finansowo-księgowych dla firm Symfonia 50cloud, pozwalająca na integrację z pakietem Microsoft Office.

2018


ERP w modelu subskrypcyjnym

Oferta Symfonii zostaje przekształcona w model subskrypcyjny, co pozwala większej liczbie firm z sektora MŚP zainwestować w oprogramowanie wspierające rozwój oraz transformację cyfrową.

2019


Elektroniczny obieg dokumentów oraz HR w chmurach

Oferta zostaje rozszerzona o dwie aplikacje chmurowe – do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz obsługi procesów HR.

2019


Pierwszy Sage Summit w Polsce

Pod hasłem „Ogólnopolski Kongres Biznesu: Biznes – Technologia – Prawo” w Łodzi odbywa się pierwsza polska edycja międzynarodowej konferencji Sage Summit dla firm z sektora MŚP.

2021


Symfonia gra z Mid Europa Partners

Symfonia dołącza do rodziny spółek zarządzanych przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners. Rozpoczyna się nowy etap rozwoju firmy i marki obecnej na polskim rynku od ponad 25 lat.